zondag 3 februari 2013

Essence voorjaarscollectie 2013 deel 1

Yay. De nieuwe voorjaarsprodcuten van essence liggen nu (vanaf 1 februari '13) in de winkel.
En er zijn zoveel leuke nieuwe producten dat ik het maar in 2 artikelen ga plaatsen. Ik heb zelf nog niks gekocht van essence wat ik zeker wel ga doen en waar dan ook nog reviews van zullen komen. Dus ik weet nog niet hoe de kwaliteit is van de producten. Maar ik vind essence echt een goed merk voor producten met een zacht prijsje en ik wil nu al alles hebben!

Als eerste begin ik met de lip producten:
Gel tint
coll gel tint
Verkrijgbaar in 4 kleuren op volgorde: 02 deep red, 04 pink exposed, 03 flashy apricot, 01 hot red
Prijs    €1,99

Ook zijn er weer 3 kleuren lipstick bij gekomen


Flattering nude, Flirty pink en Glow neon glow!
Voor €1,99

Een nieuwe lipgloss

In de kleur dazzle glow
prijs €1,89

Wat mij het leukste nieuwe lipproduct lijkt zijn de: stay matt lipcreams vooral de matte liptinten blijven dit jaar helemaal hot.

Verkrijgbaar in 4 kleuren (van boven naar beneden: velvet rose, smooth berry, soft nude en silky red)
Voor de perfecte matte lip kleur, die lang blijft zitten. Met een vanille achtige geur.
En dat voor maar €1,99!

En als laatste lipproduct een nieuwe kleur van de stay with me longlasting lipglosses

In de kleur pretty witty.
Prijs €1,99

En de gezichtsproducten:
bb cream

De eerste bb cream van essence waar ik zeer zeer benieuwd naar ben.
 Prijs is €3,99

Mattifying compact powder

€2,99

All about matt! fixing compact powder


€2,99

All about matt! Fixing loose powder

Prijs €2,99

Match 2 cover concealer

Ook een product waar ik erg benieuwd naar ben de cream concealer los te gebruiken of te mengen.
€2,59

En als laatste iets waar ik eigenlijk misschien wel het meest blij mee ben als ze tenminste fijn zijn het make up sponge ei van essence.

Verkrijgbaar in roze en paars voor maar €3,99!

Dit waren de nieuwe essenceproducten van deel 1 de lip- en gezichtsproducten. De volgende keer doe ik de nieuwe oogproducten en de (oh zo leuke) nagelproducten.

Liefs, N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten